älskar mina nya saker och så va man på "fest"



Dom här älsklingarna är nu mina :D
sthlm DG för 400 men fick dom för 280 kr :D



Och så denna snygga tröja från Vila för 300 kr.



Looken för festen.

Vit tröja från JC för 149 kr
Grå tunika från Lindex för 199 kr
Skor från sthlm DG för 280 kr



Min älskade Pia. Så söt är hon.

I fredags så var det eng prov det kändes väldigt bra och sen på kvällen var det typ fest men
 jag å Linnea gick där ifrån sen. Men det var kul, Igår gjorde jag inget typ... i dag så ska jag plugga lite till spanska provet i mon. Inte så kul, Men hinner inte skriva mer nu.

Ha det så bra så hörs vi i mon. PUSSAR :*

Kommentarer
Postat av: Yasse

Söt hund! :D

2009-03-16 @ 07:13:55
URL: http://yasues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0