Hej bloggen :*

Nu är jag färdig med min religion, äntligen. Tog mej två timmar men den blev bra. Sen i dag så har jag ridit med det gick bra men hon var väldigt jobbig och väldigt pigg, men ska jag vara ärlig så var det väldigt roligt. Sen var jag ute på en skön promenad i solen. Kändes som sommar.
I mon så blir det tonår med Emelina ska bli mycket kul, kommer lägga ut bilder om det med sen och på outfiten som jag har och ska ha. Sen på lördag blir det en jobbig men rolig dag, ska nämligen vara med att sjunga i anneberg för att samla in pengar så vi kan göra om i lokalen där tonår bland annat är. Så jag ska sjunga DET VACKRASTE...
Det ska bli kul. Men ska vara där nere och öva vid ett och stannar där nere tills det börjar vid sju.
Sen så ska jag bara ta det lugnt. Vi hörs i mon :*

PUSSAR :*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kommer sjunga det vackraste asbra ju :D<3

2009-03-19 @ 21:20:21
Postat av: ninnii

Vi kommer ju ha kul hihi <33

2009-03-20 @ 12:01:10
URL: http://ninnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0