Hej på er :*

Nu är jag hemma och är färdig med allt, skönt. Men träningen var väldigt bra han var så duktig, han visste  presis vad som skulle göras. Det var mycket kul. Sen är det ju skönt att vara ledig i mon med, men ska ju plugga då. Men det är ju inte så farligt, sen ska jag rida och gå ut med Pia, ska nog in till nässjö med tror jag.
Haha...innan vi kom i väg i dag så var det väldigt struligt haha, Pixie (min häst) hade en halv lös sko som vi var tvungna att dra dän och sen så när vi skulle koppla på transporten så var tre däck helt fast så det var ett ljul som rullade, haha. Så vi ringde till pappa så han sa att vi skulle slå på däcken men det fixade ju inte vi utan pappa fick snabba sig hem så han kunde hjälpa oss, men när han kom så gick det haha. Vilken tur. Men när vi tränade gick det KANON BRA så det kändes bra efter allt slit.
I kväll nu så ska jag kolla på tv.
Hare bra så hörs vi i mon.
PUSSAR :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0