Hej på er :*

Hej nu är jag helt slut, har pluggat hela dan på religionen+ att jag har haft netionellt prov i engelska i dag med men det gick bra för att de va det muntliga. Hihi. Det är lättare då.
Annars har det vart rätt bra i dag förutom att jag inte hittade mitt busskort i dag på morgonen, och mitt hår krånglade. Allt börjadde helt fel idag men det belv bättre å bättre så det löste sig som tur va.

I morgon är det religions prov då, hoppas det går bra har ju pluggat väldigt mycket så jag hoppas att det visar sig.
Annars händer det inte så mycket, men i går så fick vi en lapp om stockholm ska ju dit i maj, med klassen. Ska då kolla på en teater och något museum och sen så får man gå på stan å kolla, längtar som satan, planerar att shoppa mycket nu så någon om har något jobb åt mig säg till då. Önskar att man kunde stanna där uppe, men jag får väl vänta tills jag blir äldre. Men det skulle vara väldigt kul att flytta men kanske till något lite mindre med Linnea vi har ju pratat om det lite.
Men vi får nog vänta tills vi börjar jobba. Men det går nog.
 
I kväll är det ju Andra Avenyn, någon som kollar på det? de är ju så himla bra. Men ska plugga nu igen, vi hörs, ha det bra sålänge.

PUSSAR :*




Kommentarer
Postat av: Erre :*

nice nice

2009-03-19 @ 20:35:34
URL: http://errebaarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0