Helgen var underbar :* Tack alla! <3

Hej! jag har inte hunnit att blogga så mkt under helgen har vart ganska mycket. I fredags så var jag med Emelina var mkt kul, kommer bilder. I går så var jag och sjöng gick ganska bra. Och nu har jag precis kommit hem, för mamma har sjungt, har också vart hos farmor och farfar och hjälpt dom lite. Men nu ska jag plugga matte!




Den ena outfiten för fredagen...



kvällens outfit på fredagn...



haha...vad med Emelina och åt på pizzerian, mkt gott var det...kycklingsalad...mmmm



var med Emelina på tonår...mkt kul var det där:)



så här såg jag ut när jag skulle sjunga i går.

Ne nu måste jag plugga...
Ha det så bra så hörs vi.
PUSSAR :*

Kommentarer
Postat av: Ninnii

Hahah vilken bild på mig xD Ja ser lite konstig ut haha, men du e så söt! <33

2009-03-22 @ 21:29:41
URL: http://ninnii.blogg.se/
Postat av: S

fin blogg du har:)

2009-07-01 @ 13:38:33
URL: http://jennifersamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0