Dagen och hoppträningen:) <3

Hej!
Idag började jag vid tio i tio, och sen slutade jag fem i elva. Väldigt skönt det va någon lek som tvåorna gjort men jag och Ninni behövde inte va på de för att vi skulle på hoppträning. Så då kom älsklingen å hämtade mig så åkte vi till jkpg för han skulle köpa något till bilarna.
Sen när vi kom hem så åt jag lite och sen gick jag ut för att göra mig klar för hoppningen.
På hoppträningen sen gick det superbra han var jättefin, och är verkligen nöjd med han för nu är han i topp;P
Så nu ska jag träna inför tävlingarna. Red pixie idag me och hon va också väldigt fin:)




Juppe:) hoppar 120cm på bilden:)
Hoppas på att kunna tävla de nästa termin.





Redo för att lägga mig nu ;P
Hörs imon 


PUSS&KRAM
 


Kommentarer
Postat av: carolin

Söt :)

2010-10-07 @ 21:08:10
URL: http://carolliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0