Dagen och kommande veckor:) <3 PUSS på de

Hej!
Idag åkte jag in till skolan men så frös jag så j*vla mkt och hade sån huvudverk så jag åkte hem.
När jag kom hem låg älsklingen kvar i sängen.Såklart.
Senare sen på kvällen så var jag och mamma ute och sprang och sen gick vi ut med våra hundar.
Nu ska jag snart gå å lägga mig, skola imon.

Efter skolan imon så är det hoppträning för Jens taggar nu. Sen ska jag tävla på lördag i aneby fast ska bara rida en klass, 1m.
Sen den 19-20sep ska jag hopptävla i bankeryd, så då ska på lördagen rida kvalet till söndagen och då går den klassen i 1m och sen ska jag rida en vanlig klass på 110cm. Sen på söndagen så är det förhoppningsvis finalen och då går den i 110cm. LÄNGTAR.

Nu ska jag gå ut med min Vovve:)
Hörs imon.

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0